Då var man tillbaka till verkligeheten igen då

Jag tog mig friheten att ta en långhelg så har inte haft så mkt för mig. Efter festen i lördags så har jag mest bara slappat. Igår var jag och Sofia och tränade Carolinas pass- medel 75 min. det var jobbigt! mina fötter kändes som stora betongklumpar. Märktes att ja<g inte tränat på ett tag :S för ett tag sedan så tränade jag upp till 4 ggr i veckan. Sen startade allt skolarbte och jag fick en förkylning. SÅ nu är det jobbiga att bygga upp allting igen, men de tär bara att hålla i =) hehe!

Ikväll så var det jobb i Skara, det var faktiskt riktigt kul ida. Inget bråk alls, SKÖNT! =) På fredagska jag nog vikariera igen. Är spänd men det kommer säkert bli jättekul.

Annars så hoppas jag bara på att min älskling ska bli frisk och att jag snart får träffa dig! Vi hann ju inte träffas så mkt förra gången vi sågs ;P haha! Sömntuta!

Saknar dig! Krya på dig!

Pusspusssss!

Kommentarer
Postat av: Sofia

träna ikväll? :)

2007-12-06 @ 13:25:14
URL: http://tusenminuter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0