15 november- Syrrans dag idag!

Idag fyller min syrra 21 år! Wohoo! Grattis tjejen!! Mamma å pappa väckte mig runt klockan 6 på morgonen för att vi skulle uppvakta Jenny. Synd bara att jag inte började skolan förrän klockan 13.15. jaja, efter lite sång å presentöppnande så var det dags för mig att krypa ner under täcket ige. Åh, vad gött det var! Ställde klockan och gick upp när den ringde. Det var bara det att jag hade ställt den en timme förtidigt. Men det märkte jag inte förrän jag ringde Rebecca och frågade vart hon var- då låg hon fortfarande och sov :P hihi! Typiskt mig att ta fel på tiden, det pinsamaste var att jag gjorde det dagen innan också :S

Min syrra fick en tjusig bil i födelsedagspresnt av mamma å pappa, en Renault, Megan -01 tror jag det var om jag inte minns fel. Så nu hoppas jag att om 12 dagar, då jag fyller 19 får en lite underbar kissekatt. jag menar det kan väl inte vara för mkt begärt när syrran fick en bil! ;) Jag får fjäska in mig hos pappa. Den 27 november kommer svaret på min blogg, så håll ett öga på bloggen :D 

image71
Kräftskiva 2007- vi lite "glada under hatten" om ni förstår ;)

Jag har haft turen att få en så underbar tjej till min storasyster. Visst ibland kan hon vara lite sur å tvär, men jag enar vem kan inte vara det ibland :P hehe! Visserligen kan hennes anledning vara att jag sagt eller gjort ngt så jag antar att jag får skylla mig själv ibland  :D Men jag kan säga så mkt som att hon har varit min bästa vän i hela mitt liv. i med och motgångar. Hon var den som omfamnade mig när jag var ledsen och den som fick mig att le andra dagar. Du är underbar systra mi hoppas du vet hur mkt du betyder för mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0