Börjar bli stressigt nu :S

Har varit svårt att hinna med allting som jag hade tänkt att hinna med i veckan. Har mkt i skolan nu. Först praktiken och samtidigt som vi har den så har vi ett skolarbete hängades efter oss + föreläsningar och seminarium  två dagar i veckan. Men trots allt detta så har jag hunnit med att träna 2 ggr med Sofia och även träffa min underbara pojkvän Fredrik en dag.

Idag är det släktkalas som gäller. Ska fira mig och min syrra. Jenny fyllde ju år den 15 nov å jag fyller den 27 på tisdag för er som missat det ;) hihi! Så vi tänkte att vi firar oss helgen mellan våra födelsedagar :D Så idag har det varit fullt upp med städande och tårtbakande i huset och mitt i all denna stress måste jag sätta mig och läsa en bok om pedagogiska frågeställningar, lockar inte direkt kan ja lova! Ikväll hade jag gärna sett grabbarna lira lite hcokey mot vårgårda, men som sagt ska ju ha släktkalas. Men jag håller tummarna för er!

Min absoluta önskelista:

♥ Att simma med delfiner i ett hav med turkosblått vatten

♥ En resa med min älskling Fredrik

♥ 15 miljoner så att jag slipper plugga eftersom jag slipper skaffa jobb ;)

♥ Blomsterbud, är så överraskande och kul att få

♥ Massvis med mjölkchoklad- Jag har blivit beroende! :P Mmm, marabu

♥ Klassreunion med BF3B

♥ Snorkla/dyka bland massa färgglada fiskar och med havssköldpaddor

♥ Att åka till den grekiska ön Santorini - Det sägs att de har världens finaste solnedgång där

♥ Att ha ett djur antingen en katt fast helst en hund. Men vet att hundar kräver så mkt tid :(

♥ En pool i trädgården - POOLPARTY!!! Wohoo! ;)

♥ Att alla mina underbar vänner som flyttat för att plugga eller jobba flyttar tillbaka hit, saknar er!

♥ En helg i gbg med jul på Liseberg och övernattning på hotel, billigt med studentrabatt ;) Mysfaktor på MAX!

♥ Att Roomservice staylar om mitt rum,
   helst en väggtapet med en solnedgång vid stranden med palmer och vågor

♥ Ett avslappningsrum i vår källare, skulle bli hur snyggt som helst.. haha kankse med hjälp av Roomservice ;)

♥ Att Sverige vinner fotbolls VM - haha en början kan ju iaf vara EM ;)
   Vadå? man kan väl få önska iaf ;)

♥ En ny garderob full med massa nya fina kläder - vore inte fel inte!

♥ Americas funnies homevideos samlings DVD ;)

♥ En samling av alla de bästa Amerikanska romantiska komedierna, älskar dem!

♥ Massa fler säsonger av Greys anatomy och On Tree Hill och Vänner! 

♥ Snö på julafton och de andra juldagarna samt på nyårsafton!

♥ Fred på jorden! - Hehe förlåt, ja kunde inte låta bli. Såg på Miss secret agent i veckan =)

Denna lista går att göra kilometerlång, men hinner inte skriva mer. Kanske kommer lite tillägg senare så håll ögonen öppna :D haha!

Ha en underbar helg och snälla håll tummarna för mig på tisdag så att jag kan få en liten katt, SNÄLLA?! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0