En dag som lärare

Haha låter trisst va? ;P kan lova er att det var det inte. idag fick jag och en tjej ha hand omklassen hela dagen. det var jättekul. tur att de är en så snäll klass. En tjej gav mig ett lycko-armband, gulligt va =) men dessvärre tror jag de gav henne otur, det slutade iaf med att hon klämde fingrarna mellan ett innebandymål. Deber mig varje dag om att jag sa bli deras fröken, hihi känns riktigt bra :D de är så härliga de barnen :D Nog tjatat o det :P hihi!

Igår var jag, Sofia och min syrra (Jenny) på danspasset. ALLTID lika kul! idag blev det inte så mycket träning, mest avslappning. Jag och Sofia bestämde oss för att ta det omtalade varmbadet. vi simmade några längder och sen var det dags att hoppa i det underbart varma vattnet, 34.5 grader.. Åhhhh vad skönt! När vi simmade så var det riktigt mysigt, det var dämpad belysning och lugn musik. Härligt och avslappnande. Kvällen avslutades på McDonalds. på vägen in dit gick Sofia in i den där rackarns stolpen ;) hihi den var inte lätt att se =) Hoppas det går bra med knät. 

Imorgon börjar ja en ny kurs på högskolan. Värdegrund och Ideologi heter den :S kommer bli en virrig dag känner jag, så är det alltid vid kursstart, men det lägger sig efter några dagar hoppas jag. Kanske blir en fika med Anna..Maria och Kastriot efter, får se vad vi hinner med. ska ju jobba i Skara imorgon också. Tyvärr så missar jag vår första klubbträning med fotbollslaget imorgon, jobbar ju som sagt ist :S men aa pengar behöver man när man studerar. en bok kostar ju hur mkt som helst!

Idag har vi bara sprungit om varandra Du & Ja, läste ditt sms när jag kom hem. Hoppas att du ringer efter din träning. Saknar dig, hoppas vi kan träffas snart!  <3

image68
Längtar tillbaka till solen tillsammans med Dig! <3

Kommentarer
Postat av: Sofia

tack för sms:et gumman, jag uppskattade det verkligen :) antar att du inte kunde låta bli!

2007-11-06 @ 22:38:15
URL: http://tusenminuter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0