Farsdag!


Pappa på Mallorca 2005

Dagen har varit relativt lugn. Väcktes av pappa vid halv 10 och fick förfrågan om att åka med till sommarstugan en sväng. Men eftersom jag kom hem så sent igår så kände jag att jag nog behövde sova ut lite. Tyvärr så kyckades jag inte med detta idag heller så efter ett tag gav jag upp drömmen om en tupplur så jag slog på tv:en och sappade lite bland kanalerna, tråkigt! INget kul fanns det. Väntade bara på att tiden skulle gå så att vi skulle åka till farmor och farfar. De bjuder alltid på fika på farsdag. idag var det först smörgåsfika sedan kakfika och stax därefter var det tårta MMMmmm mumsigt ;P hihi! Snacka om att jag var proppmätt efter besöket hos dem :P

Ikväll blev det även lite träning. Träffade Sofia i Vinninaskolan där vi hade tänkt oss att gå på ett medelpass som sedan visade sig vara ett core-pass istället. Intressant tyckte jag. Hade aldrig provat på det tidigare. Lite för lite fås i passet för att passa mig, känner att den styrkan man fick ikväll får man på Carolinas Medelpass men då får man också kondition. men men nu har jag iaf fått prova core som jag så gärna velat göra ett tag, men insåg att det nog inte var min grej.

Imorgon väntas veckans danspass med lilla Sofia, ska bli grymt kul tjejen! =) läääängtar!
Nu har paniken startat, shiiiiit! Min syrra fyller år på torsdag, VAD SKA JAG KÖPA?!!! Herregud, samma visa varje år. Att jag alltid ska vara ute i sista sekund, typiskt mig! Men nu har jag iaf lite koll på vad hon önskar sig ;P


Var så oerhört kul att se dig spela igår. Att se dig göra det du tycker om mest av allt gör mig glad. Vinst med 7-1 var inte heller dåligt! Å du var ju riktigt nära att göra mål ockås, det kommer nästa match älskling. Kan lova att du gjorde mig nervös på läktaren iallafall, spänning är alltid kul! Men du måste lova mig en sak bara: Att vi inte ska kolla på fler läskiga filmer där de hugger huvudena av varandra :P
Me lajk jo!

Kommentarer
Postat av: Sofia

lilla? du är la lika liten som jag :D

2007-11-12 @ 15:17:14
URL: http://tusenminuter.blogg.se
Postat av: Sofia

gumman jag väntar på uppdatering :D

2007-11-15 @ 13:30:19
URL: http://tusenminuter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0