Första snön faller!

Whohooo! Blir lika tokig varje år. Idag sprang jag ut med tandborsten i munnen bara för att få känna på snön, ja vet jag är lite annorlunda. Men jag var bara tvungen :P hihi! Tyvärr så kommer inte snön lägga sig men man får vara glad för det man får, jag fick ju iaf se och känna på några snöflingor =)

Ser fram emot kyliga kvällspromenader ute i snön med din hand som enda värmen. Mysiga innekvällar då snön faller ned utanför fönstret och man kan krypa ned under täcket och kolla på en film. Tända några ljus och bara ha det härligt lugnt och avslappnat. Jag har höga förväntningar på vintern iår eftersom det knappt kom någon snö förra året. Har ett härlig minne för två vintrar sedan. Då jag och Fredrik precis hade träffats. Jocke och Sofia tog med oss på massa saker för att vi skulle umgås, hihi vad söta ni är! En kväll var vi och spelade biljard och sedan gick vi till McDonalds och satt och käkade och pratade. Det var så kul! På vägen till McDonalds hade vi snöbollskrig och himlen var så stjärnklar! Vilken härlig decemberkväll!

Igår var jag och Sofia på ett medelpass på friskis. Jobbigt, men alltid lika roligt att träna med dig gumman! Direkt efter träningen bar det hemmåt för at duscha. Sedan bar det iväg till Sofia. Vi lagade varmamackor och hade det trevligt, kollade på Hockeymatchen och såg grabbarna på läktaren =) Jag fick även träffa lilla Ville, vilken söt hund! Är avundsjuk på dig Sofia! :D Fast i och för sig så slipper jag de där tidiga morgonpromenaderna :P hihi! Mycket trevlig kväll!

image69


Idag kommer jag äntligen få träffa dig igen. Jag har längtat en hel vecka på den här dagen. Det är jobbigt att vi inte hinner träffas så ofta nu för saknaden blir så stor. Men hellre att bara träffas nån gång i veckan och sakna dig dagarna i mellan än att inte ha dig vid min sida och sakna dig varje dag!

Jag älskar dig! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0