Förvirrad :S

Jag förstår inte hur jag ska hinna med allting?! Mer än 10 böcker har vi i litteraturen och 4 stora uppgifter ska vara klara innan 19 december :S shiiit! Just nu hatar jag högskolan! Börjar imorgon kl 8.15 , måste åka härifrån vid 7-tiden.. jobbigt!

Kom ganska nyss hem från en tuff dag med kursintroduktion och en 2 timmar och 45 min lång föreläsning om Mål och Utvärdering. Det tar på krafterna att sitta stilla hela dagen. Just nu känner jag bara för att inte göra någonting, bara vara. Kanske sova en stund. Men nej då, nu måste jag planera inför jobbet ikväll och så måste jag beställa ny kurslitteratur och läsa böcker :S Vill träna fotboll ikväll okcså men man kan ju inte hinna allt på en och samma dag, hoppas ni får kul töser! :D

Ja det var väl i princip allt jag orkade skriva just nu. Nu börjar Simpsons igen ;)
Ha det så bra allihop!



 

Kommentarer
Postat av: Sofia

haha jag måste erkänna att jag kunde inte hålla mina fingrar borta från mobilen igårkväll. träning imorgon?

2007-11-07 @ 23:16:58
URL: http://tusenminuter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0