Jahaja då var det bara ett år kvar =)

Nu har man ju fyllt 19 år, då längtar man bara till nästa år :D Det blev tyvärr ingen lite kissekatt, men jag är glad ändå =) Hade en mysig dag.. Var på VFU på dagen vi åkte skridskor och solen sken och jag såg ut som Bambi på hal is ;P hihhi! men oj vad roligt det var! På kvällen kom Fredrik hit och vi käkade middag med familjen, Maria fick önska maträtten mmm, mums! hehe! Tyvärr var han tvungen att åka hem tidigt för att träna men är glad för den stund du var här älskling!

Idag (29 november) så har jag hunnit med att arbeta lite med mitt skolarbete men kom inte så himla långt.. finner ingen ro att plugga, är så sugen på allt vad heögen har att erbjuda! Va droligt att lilla Sofie kommer hem från storstaden också, det var ett tag sen nu tjejen! Jag, mamma, mormor, Jenny och Josef (syrrans pojkvän) bakade lussekatter ikväll.. det var roligt det! nu märks det att det börjar närma sig jul och nyår.. Åh, NYÅR! JAG LÄÄÄÄÄNGTAR!! Hoppas det blir det vanliga gammla gänget :D

Ha det underbart, nu ska ja snart sova ;)

Kommentarer
Postat av: Sofia

lussekatter, pepparkakor & glögg. mums! :)

2007-11-29 @ 22:28:15
URL: http://tusenminuter.blogg.se
Postat av: elina

åååh NYÅR, jag längtar också! då smäller det, eller hur maria! på lite alla möjliga sätt, enligt dig då ;) och Grattis i efterskott också :)

2007-12-03 @ 21:56:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0