Kort och gott

Ska snart iväg med Sofia och kolla på hockeymatch, det är HCL J20 som spelar. Fredriks come-back idag :P hihi hoppas att det går bra! Det ska iaf bli riktigt kul att se honom spela igen, jag har saknat det.

Idag väcktes jag tidigt och kunde inte somna om, jobbigt! Men men fick kolla på tv och på världens underbaraste som låg precis intill och sov så sött ;P Vid halv elav så åkte Fredrik hem, han skulle träna grabbarna i U10. Så jag fortsatte mitt tv-tittande :P Runt 12-tiden frågade mamma om jag ville hänga med in till staden och shoppa lite, och så blev det. Vi gick runt i massa smyckesaffärer och på torget. Jag hittade inget men min kära mor hittade två par skor =) Vid 2-tiden var vi hungriga så vi begav oss hemåt. Senare under dagen har jag inte haft så mkt för mig, mest önskat att tiden ska gå.. somnade en stund i sängen framför Sverige - Tjeckien (hockey) annars bara en lugn dag.

Hepp, nu ska jag dra men ha det underbart!
Hej hopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0