Måndagen den 19 november

Dags för ännu en dag på VFU´n. Känns så härligt när man kommer så bra överens med de andra lärarna. Trivs riktigt bra där faktiskt. Det hände inte så mkt under dagen på Wennerbergskolan. Men fick ett sms från Sofia under dagen. Hade tyvärr inga pengar så kunde inte svara - är det nån mer än jag som känner mig helt handikappad utan pengar på mobilen? Iaf, hon frågade om jag var på att träna ett medelpass på friskis under kvällen å ja menar, det tackar man ju inte nej till :P hehe! Så trots lite ont i axlarna så begav vi oss till träningen. Efter så träffade jag Trosan! Kul att se dig grabben, var ett himla tag sedan! Vi pratade ett himla tag, medan vi väntade på att Sofia skulle göra sig iordning. Jag skulle nämligen lämna av henne vid idrottenshus, hennes syrra skulle spela innebandymatch. Sen bar det hemmåt ocg slappade framför tven och läste lite i mina skolböcker :S sen var det dags att sova, skönt! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0