Massa tårta i helgen =)

Mumsigt! Mamma fyller 45 år idag, grattis tanten ;) hihi nää skoja bara! Hurra, hurra för min kära mamma! I fredags så var det som sagt shot-kväll med brudarna! Hade hur kul som helst, det får vi göra om =) hihi! Måste tacka Björn och för att vi fick röjja i din lägenhet =)

I lördags så kom mammas bästa kompis. De kommer varje år vid mammas födelsedag. Alltid lika trevligt! Den här gången var Jocke med också, kul att se honom var två år sedan!
På lördagskvällen kom min älskling och hämtade mig, vi åkte till Allvideo och hyrde film och hade en slapp och härlig lördagskväll, UNDERBART! Har saknat de stunderna så mkt.

image67
Maria, Jenny och Jocke

Idag (söndag) har vi haft släktkalas med massa tårtor och mat. så det har intevarit någon nyttig helg, men oj så gott det har varit :D Ja måste bara berätta en pinsam grej som jag och min syrra lyckades med idag. Eftersom mammm fyller år i dag och både jag ochmin syster inte sov hemma i natt så skulle vi sjunga för henne när vi kom hem från stan. då visade det sig att mamma och pappa inte var hemma. men efter ett tag ryckte det till i dörren. Jenny rycker tag i paketet och vi börjar sjunga.. "ja må hon leva, ja må hon leva..." Oooops! det var visst bara pappa som kom hem. hehe han sa att vi såg ut som stora frågetecken båda två. hihi då visade det sig att mamma hade stannat för att hämta mormor, men ja vi fick väl sjunga lite för pappsen också ;P hihi! Men efter ett tag kom även mamma hem och då kunde vi knapp sjung för vi började skratta ist. Men hon blev glad och nöjd med paketet :D

Så här såg systrarna Karlsson ut idag, lika som bär.. eller inte ;) Om ni undrar varför vi ser lite tokiga ut så är det för att min köra pappa inte säger till innan han tar kort så man är inte riktigt beredd med leendet ;)


image66
Syskonkärlek <3

Kommentarer
Postat av: Sofia

likheten finns där :)

2007-11-05 @ 17:53:26
URL: http://tusenminuter.blogg.se
Postat av: rockpoet

Brunetten på bilden längst ned är lite lik Katrin Schulman...

2007-11-06 @ 13:43:29
URL: http://rockpoet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0