Shot-kväll med tjejerna!

Det kommer bli en intressant kväll, det kan jag lova. Det är nämligen så att Jag, Amanda, Ellen Carro och Lindha startade för länge sedan en tradition. (Amanda kom på den brillianta idén). Den traditionen är att varje gång någon utav oss tjejer åker utomlands ska vi köpa ett shot-glas till varje person. efter något år nu så har vi sammanlagt 7 glas var. Så ikväll gäller det! Nu ska vi inviga dem =) Drycken är färdig, maten är förberedd och tjejerna är laddade! kommer bli en kanonkväll, eller den vätrsta kvällen i sitt liv, det återstår att se :P Nä, ja ska försöka att sköta mig. imorgon kommer nämligen vårt årliga besök från Göteborg. Ska bli kul, synd bara att Anna deras dotter i min ålder är i England och pluggar. men ska bli kul att träffa de andra i famlijen också :D

Veckans träning har varit helt ok. Det började med att jag och Sofia gick på danspasset i måndags och i tisdags var det medel med Carolina. medelpasset var jobbigt, varken jag elelr Sofia var laddade, trötta och hungriga, men det gick bra ändå :P På torsdagen blev det träning med Jenny då var det ett medelpass med Jennifer, ojojoj vad jobbigt, men roligt :P Idag hoppas jag på att det blir lite simning med Sofia, tänkte ringa henne snart så får vi se :D

Jag måste bara säga en sak som irriterar mig:
Varför tar man hissarna upp till gymmet när det baa är 4 våninga upp och man är ändå där i syftet att träna?!?! Jag fattar inte. Som igår, det var två tjejer som kom samtidigt som mig å min syrra. de vadle att ta hissen. vi kom upp typ samtidigt iaf. och sen när passer väl börjar så sitter de bara och pratar iaf och inte gör övningarna. Åååh jag blir tokig! Och inte nog med det, jo de går tidigare ifrån passet. Vilken träning de tjejerna hade :P

Vill även passa på att be om ursäkt (igen) för att inte vara så snabb med uppdateringarna här på bloggen. ja ska bättra mig :D fast ibland så räcker tiden helt enkelt bara inte till. Blir tyvärr ingen bild på inlägget idag, sorry ;)

Det känns så skönt att varje natt somna med ett leende på läpparna igen, du gör mig så glad!
Det var länge sen vi träffades nu och jag saknar dig.. Men imorgon kommer du till mig och jag längtar såååå mycket! Ska bli riktigt mysigt att få träffa dig igen! <3

Kommentarer
Postat av: Sofia

det blev ingen simning idag. vi får ta det nästa vecka istället:) hoppas du får en bra kväll!

2007-11-02 @ 18:05:22
URL: http://tusenminuter.blogg.se
Postat av: Sofia

- jag har bokat aerobics kl 17,45 imorgon söndag. följer du med? :)

2007-11-03 @ 19:47:42
URL: http://tusenminuter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0