Vilken helg!

Jag vet inte riktigt vart jag ska börja, har så mkt att skriva om. Men att börja på fredagen vore ju ganska så smart ;) Men innan ni ska få läsa om min helg så vill jag bara be om ursäkt för att jag varit seg med uppdateringarna. Har haft problem med internet de gånger jag provat och annars har jag haft massa annat för mig :P Men iaf, det ligger ett till nytt inlägg så att ni inte missar ngt ;P Ha det så bra och hoppas att ni har haft en lika trevlig helg som jag har haft!

Fredagen den 16 november
Denna dagen spenderades mestadels med Sofia. Jag gick upp tidigt, skulle iväg till tandläkaren klockan 07.30 för att laga ett hål, men jag får väl skylla mig själv. Det gick bra trots min tandläkarskräck sen man hade tandställningen. Det värsta var att ha bedövningen. Tog ju en evighet innan den gick ur. Runt halv tio hämtade jag upp Sofia hemma hos henne och det var dags för morgongympa på friskis ;P Det var ett medelpass, men kändes mkt värre än så vill jag lova. det kände verkligen att man inte är van vid att träna så tidigt. Efter träningen duschade vi, bastade, fixade oss iordning å en å en halv timme senare lämnar vi friskis ;P hehe vadå sega eller :P men vi hade det trevligt, snackade hur mkt som helst, härligt! Nu var det lunchdags, vi var sugn på Krikelin, så det fick det bli. Men vi blev lite förvänade när det ist hette Hos Mimmi, men det var godkänt :P hehe mkt god tacosallad! Efter en lång lunch med massa tjej-snack så begav vi oss fram mot centrum för att se vad affärerna i lilla Lidköping hade att erbjuda oss. Tiden gick fort och efter att Sofia shoppat lite så var det vid 4-tiden dags för lite fika :D mumsigt! Det blev Söderströms, varmchoklas med grädde och nån smaskig kaka :D Camilla Andersson såg oss genom fönstret och kom inte och pratade, kul att se sig bruden! Efter en lång dag på stan kände vi att vi ville hem. vi bestämde oss för att kolla på idol hemma hos mig. härligt avslut på en toppendag! Idol och popcorn =) Det här får vi göra om Sofia :D

 


Måste tyvärr sova nu, men fortsätter med detta inlägg imorgon. ha det fint å sov så gott allihop!


Lördagen den 17 november: Shopping med mamsen på Överby. Blev ett impulsbeslut på fredagskvällen. Så det var upp tidigt och köra iväg till Trollhättan. Kul att umgås lite med mamma, vi försökte lista ut ett sätt att få pappa att köpa en katt =) hihi mamma är allt riktigt lurig hon :P Som en överraskning när vi kom fram visade det sig att både Martin Stenmark och Idol-Ola var där och uppträdde live. Wohoo ;) hihi! Måste bara säga till alla tjejer som avgudar Ola. Visst han blir bra på bild, men i verkligeheten tycker jag inte att han var så speciell. men han sjunger ju iaf bra =) så efter lite shopping och musik så var det dags att bege sig hemåt. På kvällen väntades nämligen Vinninga AIF´s årsfest! Weiii! Har längtat så! Det var hem snabbt och duscha och göra sig iordning. Förfest hos Anna med tjejerna och sedan en promenad mot folketshus där herrlaget väntade ;) haha skoja bara! Mkt trevlig kväll med mycket dans och skratt! Härligt att man har ett grönt hjärta <3


image74
På väg till årsfesten från förfesten, måste erkänna att vi glömde presenterna till ledarna å tränaren så Lisa fick springa iväg å hämta dem. därför fick vi mkt tid till att ta bilder på vägen upp ;)

Jag laddar upp mer bilder när jag har mer tid :P

Söndagen den 18 november: ÄNTLIGEN!! Idag skulle jag äntligen få träffa Fredrik. Var länge sen nu, en vecka.. känns som en månad :P Lina (Blixten) kikade förbi en sväng och delade med sig av sina bilder från årsfesten. Mesta tiden av Söndagen spenderades i sängen framför tn: med Fredrik. Härligt med dagar då man inte behöver göra ngt speciellt, bara slappa. Efter att Fredrik hade åkt kände jag mig lite rastlös å passade på att gå på Friskis & Svettispasset i Vinningaskolan. Tyvärr visade det sig att det var ett bas-pass, vilket egentligen betyder pensionerspass enligt mig. Skittrökigt, men jag ja fick ju röra på fläsket lite iaf :D hehe! Ja har hunnit med mkt i helgen och den har varit fantastiskt bra det han innehållt allt jag tycker om att göra: Träffa vänner ( både inom fotbollen och utanför) shoppa, festa, träna och ungås med älsklingen!

Sist vill jag bara lämna några ord som är värda att tänka på:

"Dagen idag är morgondagen du drömde om igår".

Kommentarer
Postat av: Sofia

det var en härlig dag! du får skicka bilderna när du har tid över :)

2007-11-18 @ 22:23:28
URL: http://tusenminuter.blogg.se
Postat av: Sandra F

Årsfesten var nog höjdpunkten på detta året eller vad tycker du mia? ;)

2008-01-02 @ 11:42:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0