Wohoo, fick vikariera idag!

Låg och drog mig en timme längre än vad jag hade tänkt men orkade inte gå upp så ja stressade det sista och struntade i att duscha håret istället. När jag står och gör mig iordning så ringer telefonen. Det var från Wennerbergskolan, det visade sig att min handledare inte kunde komma till skolan idag så de frågade om jag ville gå in och vikariera. det vill säga få betalt för att göra det jag tycker är roligt samtidigt som jag får träning att ha en helklass alldeles själv. Roligt och ger bra övning! Dagen gick bra som vanligt med denna klassen, den är underbar. Riktigt lättsam för en pedagog att ha, inte ofta man stöter på problem mellan eleverna.

Kom hem frånskolan precis lagt mig i soffan framför tven då det plötsligt rycker till i dörren. Det var min kära mormor som var ute och gick. Då kommer hon alltid vägen förbi ocg ser vad vi har för oss =) hihi! Ni som känner mig väl känner till storyn, vill inte dra den här, men men... Jo jag släppte in henne och vi slappade tillsammans vid teven. Hon skrattade åt alla reklamerna och vi hade roligt. Efter en timme började hon tröttna och hon sa att det var dags att gå vidare :P det gjorde inte mig så mkt jag kände att jag var tvungen att komma igång med studierna lite. Så jag följde henne hem och gick sedan hem för att plugga. Jag slog mig ned i min soffa för en gångs skull, det visade sig vara riktigt skönt att sitta där och läsa så kom en bra bit i boken. Måste skärpa mig med pluggandet nu, får göra allt i tid, går ite att skjuta upp saker när man går på högskola till slut så har man så mkt att läsa å skriva att man inte kan ta ikapp :S Men än så länge är det ok.

Väntat hela kvällen på att min älskling skulle ringa. Och det gjorde han också. Blev riktigt glad, och ännu gladare när han frågade om jag ville åka med och kolla på HV -matchen på torsdag =) blev rant utsagt suuuuperglad :D har inte fått kolla på hockey med honom i år än för han är så skrockslagen ;P hehe jag kian väl inte rå för att de råkar förlora de matcher jag ser på..  MEn han vågade ta chansen nu, de leder ju tabellen ;) hehe! Ska bli riktigt kul! Jag lääängtar!



Är så glad att det är Du & Jag igen. Går inte beskriva i ord hur jag känner för dig. Vet bara hur svårt det var att vara ifrån dig, vill aldrig mer få den känslan.. Jag kommer på mig själv med hur leendet växer när jag tänker på dig, du är underbar. Jag vet inte hur många gånger jag har skrivit det på den här bloggen, men jag kan aldrig säga det för många gånger. Det är så jag känner och det är så sannaingen är, du är inte som alla andra du är mkt bättre ;)
Älskade dig igår, älskar dig idag, älskar dig imorgon! <3

Kommentarer
Postat av: Sofia

ja men har fått lite schemaändringar, så slutar tidigare på fredag redan kl tre! hehe. kanske kan träna eller något då, om du vill?puss o kram

2007-11-20 @ 21:46:01
URL: http://tusenminuter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0