Äntligen lite tid till uppdateringar om helgen :D

Fredagen började med skoldag :S usch! Vi höll inte på lika länge som jag tänkt så det blev att fördriva tiden lite på stan i Skövde. Men till slut orkade jag inte vänta längre så jag gick till bilen, hämtade väskan och gick tillbaka till stan för att checka in på hotellet. nu var klockan 15.00 kursen började inte förrän 17.00! Jaja, tänkte jag. tog rumsnyckeln och begav mig upp till rummet, riktigt snyggt. litet och ensamt med snyggt! startade tv:en och kollade i ca 1.5 timma. Sen var det dags för kursstart med middag :D träffade Anna och Birgitta, de som ja var med hela helgen :D sicken salig blandning i ålder med vi hade så himla kul! Kommer lägga upp liter bilder också på oss tokiga töser :D

Klockan 18.00 efter en trevlig middag så startade kursen. Såklart så satte jag Anna ochBirgitta oss tillsammans, de andra verkade så himla torra! Vi flummade lika mkt som våra kursledare :D hehe! efter några timmars arbetspass så var det dags för att gå upp på rummet och fixa till sig lite ;P vid 21.30 väntades det nämligen ostbricka med dryck till i en pub för bara oss kursdeltagare. Jag och Anna rusade iväg till baren för att köpa ngt smaskigt att dricka, synd bara att plånboken inte hade mer att bjuda på :P fast det kanske var tur att den inte hade det ;) haha natten slutade iaf med att vi gick upp till våra rum, jag kilar över till Annas rum mittemot för att låna tandkräm, och där fastnade jag =) det slutade med att jag och Anna atår med hennes hårfön och sjunger "fångad av en stormvind" klockanhalv ett på natten! Jag hade skitkul bruden! du gjorde verkligen att kursen blev rolig! Efter Annas roliga samtal med nån kille från gbg så var det dags att sova, det var ju faktiskt en dag imorgon också!


image54
"Fångad av en stormvind" by Anna & Maria ;)

Nästa dag började med att vår kursledare citerar nån partyprisse: "Shit happens when you party naked" bara den frasen säger ju rätt så mkt om hur stämningen var, hade så grymt kul! Innan vi åker hem från Scandic hotel Billingen så tänkte jag att ja går på toaletten, det tar ju ändå ca 40 min hem med bilden. Där nere träffar jag en äldre dam fron vår kurs som säger: "Ja, det gäller ju att passa på att slå en sista drill innan man ska bege sig hemåt" Jag höll på att kissa på mig av skratt inombords, men var tvungen att hålla mig! :D hehe! Lägger upp en bild till på drottningarna i baren ;)

image61

Anna och Birgitta

Här kommer lite fler bilder från helgen som gått:

     

 



Om jag ska vara riktigt ärlig så kände jag att det skulle bli en lång och jobbig helg. Sitta ensam på ett hotellrum och bara tänka så hade med mig lite saker som ja kunde sysselsätta mig med, hade till och med skolböckerna, bara för att få de jobbiga tankarna i mitt huvud. men som tur var så behövde de inte komma till användning. Jag träffade ju Anna och det blev riktigt kul och kursen gick snabbt. Men det jobbigaste var ändå när jag skulle somna, man kommer inte unden det.. Kom att tänka på förra gången jag var på kurs i skövde och sov över, men då ringde jag dig på kvällen och allting kändes bra. Men nu satt jag ensam på min säng, hade ingen att ringa och ingen att prata med. bara massa minnen med dig i mina tankar! Efter många om och men så kunde jag tillslut somna, men drömde om dig istället. Den senaste tiden har jag börjat komma ihåg vad jag drömmer, har aldrig gjort det förut. Det är nästan läskigt, men jag drömmer om dig och det känns så verkligt..

Saknaden efter dig är det värsta jag varit med om, vet inte vad jag ska ta mig till! Alla kanske börjar tröttna på mitt tjat nu, men de som inte förstår sig på mig har inte nån aning om vad kärlek är isf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0