Dagens höjdpunkt

Träning med träningsnarkomanen Sofia :D hehe! efter ¨många timmar vid datorn och enbart slöande så var det dags att röra på fläsket lite =) Idag var det Aerobic på schemat för mig och Sofia. jag kan ju bara konstatera att det där med nya koordinationer inte riktigt är min grej, funderar på om jag skule blivit kille ist, så kan man ju skyllapå det ;P haha! Nejdå, det gick väl ganksa okej ändå :D men roligt var de toch det var väääldigt mkt bättre än pensionärspasset tidigare i veckan ;) haha! Snart dags att planera nästa veckas träninge. Men nu väntar ett varmt och avslappnande skumbad =) Känner att jag behöver gå ner i varv lite och vad ska man annars göra än att bada, så himla skönt!

Lite smånervös över morgondagen. Jag ska ha en egenlektion,men vet att det inte kommer vara några som helst problem , men ändå.. lite nervositet gör att man presterar lite bätte :D förhoppningsvis :S
Imorgon kommer bli en stressig dag. slutar VFU´n klockan 16.00 därefter ska jag till stadsbiblioteket och leta efter vetanskapliga artiklar om barn och media. snabbt hem och äta, sen iväg till Skara för att jobba med Gurkburken. kommer hem runt 20.00 då somnar man gött på kvällen sen :P Men sen upp lika tidigt igen nästa dag å så rullar det på :D

Godnatt på er allihop!

"Vänner är änglar som lyfter upp oss när våra vingar har problem"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0