En stressig dag

Tänkte bara börja med att säga att ja hoppas att ni inte missade att jag la in två inlägg på bloggen igår.. hade så mkt att säga ;P hehe! om ni missade det så är det bara att kika lite längre ner på sidan ;)

Dagen har gått snabbt fram! Började klockan 08.00 med VFU idag, fick gå upp vid 06.30 bara för att jag var tvungen att ta bussen in till stan :S usch, man blir så bortskämd med bil när mamma å pappa varit bortresta en vecka ;) hehe! Men iaf det slutade med att jag tyckte det var ganska skönt att ta en promenad från torget till Wennerbergskolan =) Hade en egen svenskalektion idag, gick kanonbra och fick bra respons efterråt :D PÅ en annan lektion vi hade idag så hade vi NTA. Det vill säga Natur och Teknik  för Alla. just nu håller vi på med blandrningaroch förändringar av fasta ämnen. läraren frågade barnen om de kunde komma på nån blandning. En kille i klassen räcker upp handen glatt och svarar: Krut och sprängmedel! usch shiiit tänkte ja, hehe det var allt till att ta i med den första blandningen som dök upp i mitt huvud: "vatten och koncentrerad saft" ;P hehe vi tänker olika, så är det bara, sicken unge ;)

Klockan 4 slutade jag på VFU´n och det var dags att promenera iväg till polisstationen. De ringde nämligen i förra veckan och sa att de hade hittat mitt pass som blev stulet innan sommarlovet (studentveckan). så gick in å hämtade det, å ja kan lova.. det hade legat ute ända sen dess ;P hehe man såg nämligen en mosad gråsugga bland de sista bladen i passet, usch vad äckligt :P men, skulle iaf in å kolla om det kommit in ngt mer som min väska eller så.. men det fanns inget :(

mamma å pappa kom och hämtade mig så åkte vi hem. hann inte mer än hem och käka lite så var det dags att åka till jobbet i skara med barnen. kändes jobbigt först med oj så roligt det blev :D de var många idag och en ny kille började. det första jag kom att tänka på vad en av tjejernas kommentar förra gången ja kommed bilen: "Men har du som är så liten en så stor bil!" hehe... ungar, de är allt bra ärliga de ;P säger precis vad de tycker, både på gott å ont vill jag tillägga :D hehe!


image62
Hittade en gammal bild från 2005 då jag var i Tunisien med Lennart Sofie och Elina. Hade så himla kul, vill åka igen ;P Jag är riktigt ressugen nu, eller ja det är jag ju jämt hehe :P



Du är för bra för att vara sann, jag kan inte sluta tänka på dig. Varje dag och varje natt finns du i mina tankar. Önskar med hela mitt hjärta att jag nån vacker dag kommer få vara vid din sida igen <3




Kommentarer
Postat av: Sofia

sökes: gratis resa innehållande sol, bad och värme, svar mottages på min blogg. :)

2007-10-22 @ 21:56:49
URL: http://tusenminuter.blogg.se
Postat av: Sofia

vi får väl leta upp nått hett ställe att åka till då :P

2007-10-22 @ 22:32:29
URL: http://tusenminuter.blogg.se
Postat av: Elina

ooh, det var härliga tider i Tunisien, det är ju så att man vill tillbaka ;)

2007-10-23 @ 20:26:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0