First day at work =)

Wohoo! stressig men rolig dag! äntligen fick jag komma ut på lite praktik. kom i en jättebra klass, de var lugna och härliga. Kommer blir roligt att följa dem ett tag. Redan nu första dagen blev jag tillfrågad om att gå in och vicka som idrottslärare för 5:an och 6:an. han som skulle ha dem kände sig sjuk å han kände igen mig från förra året då jag var där, då hjälpte jag till i idrotten. Är smickrad av att han frågade, men jag kände att det var en alldeles för stor uppgift för att vara första dagen i en ny klass, jag ville lära känna de eleverna först innan jag kan hjälpa till vid sådana tillfällen. kanske inte kommer fler den här gången, men nu vet jag ju iaf att ja kan hjälpa till =) jag kände att en 5e och en 6:e klassare inte riktigt skulle respektera lilla mig, ellerjo ifall jag är bestämd så visst, men att ha två klasser samtidigt i ett ämne som idrott, är inget man vill göra som nybörjare. men än en gång, tack för erbjudandet, kanske nästa gång :D

Efter VFU´n på Wennerbergskolan var det bara att sätta sig i bilen och bege sig hemmåt. klockan 18.00 skulle jag vara i skara och jobba med Gurkburken. Hade riktitg kul idag, till och med Conny komju på besök, conny är han jag jobbar för :D för er som inte känner honom, hehe! var roligt att komma igång igen, vi hade olika bollsporter på planeringen idag :D skoooooj!

Annars så har det inte hänt så värst mkt, joo visst på praktiken, men man får ju inte tala om allting som händer där så, synd för er ;P hehe!
Och Erik ifall du läser det här, glöm inte att länka mig när du fått tillbaka inspirationen för att skriva :P hehe! än en gång, tack för din roliga kommentar. 


If you knew how much this moment means to me
And how long I've waited for your touch
If you knew how happy you are making me
I never thought that I'd love anyone so much


Kommentarer
Postat av: Sofia

Det verkar som om du kommer ha fullt upp med barnen nu:) vi får ses en dag och hitta på något kul!puss

2007-10-01 @ 22:21:51
URL: http://tusenminuter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0