Haha, det går att dans utan taktkänsla :P

Fråga mig ;P jag vet.. men det såg nog inte så vackert ut :D men roligt var det i alla fall. det var nämligen så att idag så var det Danspasset på friskis och svettis som stod på träningsschemat. ojojojvad roligt. man blev så glad av att få uttrycka sig i rörelserna.. bara ha en stund för sig själv, hann inte koncentrera mig på så mkt annat :D Om ni inte har provat det, göt det! hur kul somhelst, tack SOfia för att du fick med mig på det! Får nog bli nästa vecka också! 
 
Imorgon väntas det Aerobis med Anna-Maria och Sofia, men först en jobbig dag i skolan :S vi ska VFU-seminarium och innan det så ska vi jobba med vårat grupparbete om barn och ungas mediekonsumtione, vi gör en kvantitativ undersökning och ska använda oss av vetenskapliga artiklar, ojojoj.. det har vi inte hittat några än :P men vi får jobba med det imorgon för nästa torsdag är det nämligen redovisning. ja just det, när ni alla andra är lediga så ska jag ha redovisning :s Fuuuuuuuskigt, hade gärna rest iväg ist!

Sofiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiie kommer hem på torsdag, åh vad roligt! jag håller p åmed en liten present till henne. de som känner mig väl, kan säkert lista ut vad det kommer bli för någon slags present :D ska bli himla kul att se dig igen, senast var ju i Stockhol, men innan dess ja det var en evighets sen. hoppas jag får lite mer tid med dig nu i helgen, fast alla vill ju träffa dig så aa får väl bara acceptera att ja inte kan få all tid =) men det blir nog bra iaf! Läääääääääääääääääängtar till på fredag, då blir det fest töser!

Bara ett kort tilläg. Varöfr gör de bilrutorna så himla breda?! Man når ju inte att skrapa hela väg. det är ju oinsamt när det är en linje kvar i mitten av rutan när man åker iväg på morgonen. ska det inte vara lika för alla? =) vila i-lands problem vi har :D


I´m thinking of you, and you know it <3

Kommentarer
Postat av: Sofia

det var superkul att du följde med! ses senare:)

2007-10-24 @ 12:01:33
URL: http://tusenminuter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0