Ny design, lite mer personlig blogg nu :P

Tack sofia för en trevlig kväll igår. var så skönt att prata med någon som verkligen förstår hur jag känner. Fick ju även som ni märkt hjälp med min blogg. hehe värsta bloggexperten är du gumman =) tack igen!

Idag så var det träning på schemat. Sofia kom och hämtade mig vid 3 tiden och vi bar oss iväg mot lidköping. det klickade så fint om oss i särmarkshuset från våra stövlar med klack ;P hehe! efter ett ärende som sofia hade så gick vi iväg till Söderströms. Köpte en mumsig smörgås med varm choklad till. åh, vad gott det var! =) satt och småpratade och hade det riktigt trevligt. När vi var klara på fiket så gick vi en stund på stan och kollade lite, men handlade inget. Sen var det dags att bege sig mot Friskis & Svettis. vi kom dit så tidigt att vi var de första som skulle gå på det passet, men det var bara att vänta. När passet väl kom igång så kunde jag inte låta bli att le. Herregud tänkte jag, vi har hamnat på pensionärsgympan :D haha! Nu känner man sig inte lika otränad längre iaf :D Vi var på ett pass som heter Puls/bas. trodde väl inte att det skulle vara jättejobbigt, men på ett pulspass så ska man väl iaf få upp pulsen :P hehe jaja, vi gick iaf därifrån med ett leende på läpparna och konstaterade att vi inte skulle gå på det passet igen ;) Nu på söndag väntas Aerobic med Sofia, ska bli kul!

Så här ser slutet på veckan ut för min del:

Fredag: Skola- arbeta med en A-uppsats med min basgrupp
               Kurs på Billingehus med övernattning på Scandic hotel
               ( typ en ledarutbildning, steg 2 )

Lördag: Frotsättning på kursen, kl: 16.00 far jag hem till lilla Vinninga igen

               Hälsa mamma å pappa välkomna hem från deras semester

Söndag:Träna aerobic på Friskis & svettis med Sofia

                Planera inför jobbet på måndag!

Sitter med Jennys bärbara dator i knät på mitt rum. såklart så strular ju internet och en tv har kraschat när mamma å pappa inte är här. med det har löst sig iaf. Blev så glad nyss när jenny kom in på mitt rum och frågade om hon fick kolla på tv inne hos mig samtidigt som hon åt sin kvällsmat. Är så glad att vi tar tillvara på den tiden med varandra lite mer nu!

Har tyvärr inga bilder att lägga in till det här inlägget eftersom jag inte har min dator, men tänkte iaf skriva en dikt =) Oväntat va? ;P hehe!



Att älska är ingenting
Att vara älskad är någonting
Att älska och att vara älskad är ALLTING!


Bland alla miljoner stjärnor som lyser upp natten, är du den som lyser klarast.
Du är ljuset i mitt liv, Jag saknar dig! <3


Kommentarer
Postat av: Sofia

du hittar snart två bilder på min sida som du gärna får sno :)

2007-10-18 @ 21:50:53
URL: http://tusenminuter.blogg.se
Postat av: Sofia

ja imorgon blir det aerobics :) hoppas du har haft det bra på utbildningen i helgen.

ska snart ge mig iväg till jobbet, systern din jobbade idag märkte jag förut när jag slog en pling dit för att få komma en halvtimma senare :)

vi hörs imorgon!kramen

2007-10-20 @ 15:02:02
URL: http://tusenminuter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0