Plugga, plugga och plugga..

Skola:
Aldrig tar det slut! Alla andra har lov, medan jag sitter hemma och läser på min redovisning som jaghar på torsdag. Vi ska redovisa vår kvantitativa enkätundersökning som vi gjort om ban och ungas mediekonsumtion.. Låter kul va? ;P hihi! Det är ju intressant, men lite för mkt siffror för mitt dåliga minne :P
Jaja, det komemr väl gå bra.. tyvärr så är det så att en i min grupp har hoppat av lärarutbildningen så nu är vi bara 2 pers som ska redovisa denna uppgiften, i vanliga fall ska man vara 3-4 st :S men det fixar vi väl... gäller bara att vara påläst.. men inte nog emd det, vi ska läsa på en annan grupps arbete också för de ska redovisa samtidigt. vi ska kunna det så att vi kan ifrågasätta och diskutera deras arbete :S upptäckte även tidigare idag att jag inte har nåon utav de 4 böcker som ska vara lästa till nästa vecka då vi börjar vår nästa kurs - Värdegrund och Ideologi. Men nog tjatat om min skola :P

Sitter här vid datorn samtidigt som solen går ner.. kom att tänka på en underbar bild jag fick av en vän nyss. Alla som känner mig vet vilken kärlek ja har för solnedgångar ;P hehe med tanke på min poster på min dörr hemma ;)
Tyvärr så kunde jag inte lägga in den här, den var i fel fil-typ.. å så kass som jag är på datorer så ska jag nog inte ens fundera på att försöka ändra på den bilden :P hehe!


Dagens träning:
Ikväll blir det träning med Sofia :D ska bli underbart härligt! Har inte gjort så mkt idag mer än pluggat och suttit här, så ska bli skönt att få sig en genomkörare :D Danspasset igår var också riktigt kul! Som ni märker så försöker ja ändra lite på ina träningsvanor ;) Håller med Sofia: "Det blir nästan som en drog" favoritpasset på friskis är just nu danspasset. man blir så glad av det :D Skiiitkul, ni som inte provat det, gör det! Tack Sofia för att du fick mig att våga prova det :p vi kör på måndag igen ;)

Jag kan inte sluta tänka på allting som hänt den senaste tiden. Livet har varit som en berg- och dalbana för min del. Många känslor som gör mig virrig. Men nu känns allting äntligen mycket bättre, tack vare dig!
Längtar tills på torsdag då jag förhoppningsvis hinner träffa dig en stund.
Du betyder allt för mig, är så glad att det är Vi igen <3


 




Kommentarer
Postat av: Sofia

mia, det var allt en riktig genomkörare idag!

2007-10-30 @ 19:38:53
URL: http://tusenminuter.blogg.se
Postat av: Sofia

ja det kan vi gärna göra, nästa tisdag då!:)

2007-10-31 @ 17:49:43
URL: http://tusenminuter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0