Stockholm med brudarna!

Vilken resa! har hänt så mkt roligt att jag inte vet vart jag ska börja =)

PINSAMT! efter att ha stigit av tåget var det dags att vandra från centralen till gamla stan. det enda problemet var att det var kullersten. och här kommer vi 20 personer med sånna där drag väskor som låter när de bara åker på vanlig asfalt, då kan du tänka dig hur det låter på kullersten på små gator. det ekade och alla vände sig om. haha man fick ju iaf uppmärksamhet :D

första dagen sprang jag och några tjejer runt i stockholm i tre timmar för att leta upp ett ställe där alla23 personer kunde sitta tillsammans. oj vad vi letade. slutade med att vi bad några andra om hjälp och det blev helt okej, vi fick mat och man fick välja vad man ville och ändå sitta tillsammans, lite för hög ljudnivå för min del men ändå ok., hehe! efter kvällsamt var det dags fö bio :D vå såg: Härmed förklarar jag er Chuch och Larry, riktigt rolig film, synd för dig lisa som somnade, men du får se den nån annan gång :D hehe! lördagen var det planerat shopping :D ojojoj, har aldrig haft så ont i fötterna, men det var det värt.. fast bev himla trött på allt folk som var precis överallt! Usch jag är verkligen ingen storstadstjej.

Lördagkväll blev det middag på fin resturang och en liten promenad genom staden på kvällstid, shiit vad rädd ja var :P gillar inte storstäder som du kanske märkt ;P hehe!

Fick även träffa min lilla Sofie som nu mera bor i Stockholm för er som inte vet det. kul att se dig, och Björn också för den delen. jag ska försöka att komma och hälsa på er nån helg framöver.

nu orkar jaginte skriva mer men lägger in en bild från vårt biobesök för att försöka få med så många som möjlig på bilden ;P uppdatering kommer när  jag fått fler bilder. till exempel när vi poserar som statyer utanför slottet ;) haha klockren brudar!


image50


Jobbigt att se hur glada alla tjejerna i laget var när de pratade med sina pojkvänner i telefon på kvällarna eller en annan som köpte present. det fick mig att tänka tillbaka på den fina tid jag hade med dig.
Du är allt jag tänker på, varje dag och varje kväll innan jag ska sova. det första jag tänker på när jag vaknar på morgonen är du.. Allting kan förändras det vet jag, men jag trodde inte bara att det skulle hända oss, du är verkligen det bästa som hänt mig! Du varinte min första kärlek, men du var min första RIKTIGA kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0