The day i fell in love

Du fick mig att förstå att kärlek vid första ögonblicket verkligen existerar och att det finns en person som är den rätta. Men jag är tydligen inte den rätta för dig.. Men jag vet iallafall att du är den rätta för mig. Jag har aldrig känt så här för någon tidigare. Minns så väl den kvällen då vi skulle öva inför lussebandyn i dalängens gympasal. Det första jag fick syn på när jag klev in i gympasalen vad dig. Du låg på golvet i andra änden av salen och du hade ett underbart leende på läpparna. Det var då jag föll pladask för dig. Jag kan inte förklara det på  ett bättre sätt än vad du gjorde:

"Du tog autobahn raka vägen in i mitt hjärta"


Alla minnen jag har tillsammans med dig, ska jag bara glömma? Jag vill inte förlora en så underbar människa som du. Jag trodde aldrig att jag skulle träffa någon som alltid kunde få mig att le och skratta, och så träffade jag dig. Har aldrig varit så lycklig som jag var när jag var med dig!

Har fortfarande inte förstått att det är slut... jag önskar varje dag och natt att du ska känna att du saknar mig, för jag saknar dig så otroligt mycket! Jag vet att när du väl bestämt dig för någonting så är de det som gäller, och det är det som skrämmer mig.. Jag kommer aldrig vänja mig vid tanken att bara ha dig som en vän, om du fortfarande vill vara det.. Jag kommer alltid finnas här för dig!

♥          ♥          ♥

image51


Jag kommer aldrig ge upp hoppet om att det ska bli Du och Jag igen en vacker dag.
Jag älskar dig Fredrik Larsson, med hela mitt hjärta! <3



Kommentarer
Postat av: Sofia

kika in på min blogg & läs om gårdagen :)

2007-10-13 @ 23:54:26
URL: http://tusenminuter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0