1 år, 7 månader och 16 dagar..


ojojoj, vart ska jag börja. har hänt så mkt. jag har så otroligt mycket i tankarna både dag och natt. Känner att jag måste få dem ur mig, tänkte att en blogg kunde vara ett smart sätt.

Jag önskar jag kan spola tillbaka tiden till torsdagen den 13 september, den värsta dagen i mitt liv. Kunde jag gjort någonting annorlunda så att det inte skulle sluta så här?! det finns så mkt jag vill säga honom, massa frågor som hela tiden snurrar runt i huvudet på mig. Jag blir snart tokig. vågar inte ringa honom, vet inte hur många gånger jag har kollat på telefonen och bara känt för att prata med honom.. men får hela tiden säga till mig själv att
det är ingen idé, han vill säkert inte prata med mig iaf.



          



det känns konstigt hur allting kan förändras bara genom orden " jag vill göra slut ". Från att vara uppe bland rosa moln och sväva och känna att man har allt, så blir det världens magplask ner till verkligheten.

Hämade Sofie i Mariestad i fredags, skönt att ha dig hemma gumman, synd bara att vi inte hunnit träffas mer. och tack Sofia för sällskapet i bilen =) vi hittade ju till och med fram.

Jobbigt att gråta sig till söms varje natt och vakna varje tidigt varje morgon och känna tårarna längs med kinden, kan inte förstå att det är slut, vill inte förstå det. vill ha honom här, vill att allting ska vara som förut, jag tyckte vi hade det bra, men han kan ju inte rå för hur han känner..

Har gjort mkt på få dagar, allt för att göra mig sysselsatt. åkte ändå till mariestad på fredagskvällen för att hämta Sofie, tog med Sofia så vi kunde prata en stund, kändes skönt! tack gumman! i lördags åkte jag och Amanda upp och kollade på Aris när han spelade med juniorlaget, vinst med 10-0, bra jobbat grabbar! sen var det min tur att spela. känndes riktigt jobbigt, kunde inte fokusera på ngt.. slutade med att jag fick gå av planen för att jag var yr av att jag ätit för lite de senaste dygnen, kom hem hade ingen ork till någonting, fick imig lite mat. sen kom mina älskade småkusiner Sara och Stina, tack för att ni piggade upp mig tjejer, även min söta mormor var med, jag behövde koppla bort allting och bara leka lite med dem =) Senare på lördagskvällen så gick jag iväg till Amanda för att kolla på lite film med Amanda, andreas, ellen och carro. vi kollade på filmen: I SEE YOU, inte den bästaf ilmen jag sett, men det var allt rolig på sina ställen, tack för en lyckad kväll!

   



Nepp, nu ska jag sluta tjata.. ni är underbara alla mina vänner, tack för att ni finns!
Fredrik, du betyder fortfarande allt för mig, hoppas att vi kan prata igenom det som har hänt, det skulle kännas skönt, det kom så plötsligt i torsdags..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0