16 September - Det gröna hjärtat <3

      image14 

Här är vi trogna Vinningasupportar som följer herrarnas matcher i regn och blåst.. haha nu kanske vi inte ska överdriva här. men så här var det iaf: Jag och Amanda i brist på annat att göra fick för oss att se derbyt mellan Råda BK - Vinninga AIF. på väg dit såg vi att Lisa och Marie också var på ingång. så vi blev ett litet gäng som satt och huttrade i blåsten tillsammans på åskådarbänkarna =) men jag hade riktigt trevligt, synd bara att Vinninga åkte på en förlust, men bra kämpat ändå grabbar! för övrig, det var ett himla tjöt på rådaspelarna, spela fotboll det är det ni är där för! =)

Ps. ja jag vet jag är ingen mästerfotograf  ;P. ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0