En lååååååång dag

Idag har man gått och tänkt hela tiden att nu har det snart gått en vecka sen "den där dagen", och jag har fortfarande inte pratat med honom.. vet inte vad jag ska ta mig till. innan har det alltid varit så lätt att prata med honom, men nu känns alting så komplicerat, som att man inte har rätt till att säga hur mkt jag verkligen tycker om honom.. känns så hopplöst alting! VAd ska jag ta mig till, jag funkar inte utan honom!

Dagens höjdpunkt: Fikade med Sara ifrån Skara :P
Vi jobbade tillsammans förra året, vet inte varför men det är så himla gött att prata med henne, alltid lika go och glad =) riktigt skön tjej! Vi måste höras snart igen! De hade riktigt goda smörgåsar där på Ann och Annasssssss ;P hehe! Tiden som jag hade i lilla Skara innan jag träffades Sara gick åt till shopping, trodde knappt det fanns affärer i Skara ;P haha vilket det visade sig stämde alldeles utmärkt, var typ inne i en skoaffär och en klädaffär, men ändå så hittade jag en klänning och en lång stickad kofta, så snabbare än blixten så hade jag shoppat loss för 1200 kr haha shopping makes you happy! tills att man saknar pengarna på kortet ;) haha! tdigare idag så handlade jag en mössa på H&M och en tröja på ginatricot.

image29


Dagens antal polisbilar: på vägen till Skövde idag var det en vanlig polisbil och en sån där lite större ;P hehe! sen när jag och Anna-Maria var framme på stn så såg vi en polisbil till. När JagJenny och Marie åkte hem från Skara (efter min fika med Sara och ett besök på slöjddetaljer) så såg vi en till polisbil på vägen mellan skara och Vinninga.När jag och Amanda åkte in till stan en sväng nu senare i kväll så såg vi ingen polisbil ,men det var en typ ambulans som såg ut som en polisbil, haha vådå dålig förklaring, å jag som ska bli lärare :D haha! aja, det var ingen polisbil, men det var iaf likt en, ville bara poängtiera det.

Som ni redan läst så tog jag och Amanda en sväng till staden (Lidköping) för er som inte förstod det :P riktigt trevligt att träffas fast anledningen till resan kanske inte var lika trevlig, men, men nog talat om det.. haha vill bara säga att ja brände tungan på varm choklad, gör ont som f*an!

Haha, vill sist bara lägga in en bild från gårdagen.. min kära mamma kom in till mig ich lånade min teve och pratade. hehe! riktigt trevligt vill jag lova. haha hon la sig till och med frivilligt på mitt så otroligt välstädade rum (som ni kanske ser så ser det ut som ett bombnedslag) men då är det precis som vanligt :P  hehe!

image30


Hepp, nu får det nog bli tack och hej för idag. nu har jag många oplanerade dagar framför mig. ska inte till skövde förrän om en vecka. så åom någon vill hitta på någonting så hör av er till mig, jag har ändå inget för mig ;P hehe!

Saknar dig! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0