Finns ingenting att göra, hopplöst!

Dagens höjdpunkt: Jag och Jennys shoppingtur till Lidköping. Jenny kom hem från skolan vid 2-tiden så åkte in till stan. jag tänkte jag skulle hitta en vinterjacka men så blev inte fallet, nejdå inte en enda snygg jacka hittade ja.. eller jo en, men det var j*vligt dyr, onödigt tycker jag man har den ju inte ens halva året. Men iaf, vi åkte till ÖB å gjorde ett ärende åt pappa. det var nämligen så att han hade köpt en borrmaskin. när han kom hem och provade den så lät den så konstigt så han ville byta den.. jag och jenny skulle ju ändå till stan så vi tänkte så händiga som vi är klarar vi la att byta en borrmaskin ;) men oj så fel vi hade,, eller jo det gick ju bra, men vi gjorde det på vårat sätt om vi säger så ;P hahah!

Vi kommer in på ÖB glada som vi var å sa att vi skulle byta den här borrmaskinen.pappa hade ring så de visste att vi skulle komma, killen i kassan log glatt åt oss och frågade om det var vi med borrmaskinen, japp sa vi. å så ringde han på en som skulle komma och hjälpa oss.. strax efter kom en tjej som skulle hjälpa oss, hon tog fram en ny förpackning med en ny borr i. hon frågade om vi hade lyssnat på den gamla borren, och det hade vi så vi skulle jämföra den nya med den gamla.. haha! hon frågade om de lät lika eller om den nya var bättre,Då säger Jenny: men den andra lät typ Brrrrrrrrrrrr, HAHA! där står vi mitt bland massa folk som står i kö till kassorna och jenny imiterar ljudet av en borrmaskin som är trasig, en väldigt dålig imitation till och med, hahah inte undra på att killen i kassan vände sig mot oss och skrattade, haha! vadå pinsamt! men men vi fick en ny borrmaskin och vi kände oss nöjda och glada så vi gick med ett leende på läpparna ut från ÖB, nu bar det iväg till centrum istället.

Vi var inne i nästan varenda äffär i hela lidköping kändes det soom. jenny fick för sig att vi skulle åka till Bettans knep och knåp. när jag sitter i bilen utanför ser jag att det är en timme tills att min fotbollsträning börjar i Vinninga och så måste ja ha hunnit äta innan, shit, ja ringde jenny som var hur länge som helst i affären, men hon stod i kassan då, vi skulle hinna med fröken envis och en skoaffär till, men det fick bli raka vägen hem.. pappa hade redan börjat med pannkakorna.. jag cyklade iväg som en galning till träningen, det känndes som att jag var hur sen som helst, men det visade sig att jag var där först av alla :)
jobbig träning, men ändå rolig, det roligaste var när Jugge ( Jörgen, min tränare) var med och spelade. han gjorde världens tåpajjare och vi tyckte det var så kul att just han gjorde det, det är ju inte var dag man ser det nuförtiden ;P hehe! vi hade en allmänt flum träning idag, men det är bra glädjen är viktig :D hoppas att det blir lika kul att spela sista seriematchen nu på lördag, då ska vi f*an ta dem!

För att slänga in en bild mitt i alltiop här så kan ja ju ta den med min nya mössa som jag är så stolt över. kolla den har ju till och med en liten rosett ;P hehe! åh, vad söt den är :D



Tänkte skriva en dikt som jag hittade på internet för länge sen som passar väldigt bra nu..

En natt när himlen var stjärnklar,
tänkte jag på dig så underbar.
Jag såg dina ögon framför mig så fina,
jag var så glad att de var för evigt mina.
Det var som om gud plockat ner alla stjärnor till dig,
så att dina ögon kunde lysa så otroligt vackert för mig.
Den natten förstod jag vad jag länge känt,
du var det bästa som mig någonsin hänt.
Och varje gång jag stjärnorna ser,
saknar jag dig bara mer och mer...


Jag tänker tillbaka på den tiden vi har haft, den underbara tiden då det var vi, Du & ja! många minnen har vi samlat på oss, väldigt många fina, dessa minnen kommer jag aldrig glömma.. 
minns vår sista kväll i Spaninen. Himlen var stjärnklar, det var så vackert. tänker på hur bra allting var, saknar dig!

Du kommer alltid ha en plats i mitt hjärta <3

Kommentarer
Postat av: Sofia

vilket fint kort gumman:) jo det har varit hur kul som helst. hoppas du har det bra!..jag kommer hem imorgon. kram

2007-09-22 @ 15:05:47
URL: http://tuseminuter.blogg.se
Postat av: Elina

gud vilken söt dikt maria ! :)

2007-09-23 @ 19:46:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0