För jag är inte riktigt som andra jag =)

Har inte hänt så mkt idag.. väcktes klockan halv elva av conny som ringde och frågade om ja kommer snart. åkte in till stan och studiefrämjandet för att prata om jobbet i skara. snart är det dags att börja med Gurkburken igen, ska bli riktigt kul, synd att inte ja ska jobba tilsammans med Sara. men vi får träffas ändå vännen, glöm inte av mig :D jo iaf som vanligt när man pratar med conny så tar det ett litet tag och efter en stund så kommer jag iväg till framnäs, hittar ett par snygga skor, men som vanligt så finns de inte i min storlek (alltså 36) för ja är ju inte riktigt som alla andra ja utan jag ska ju ha världens minsa fötter tydligen, aaaah jobbigt! men iaf det löste sig, ska prova ett par i skövde imorgon =) kommer hem och har inget för mig, börjar läsa i böckerna men orkar inte.. kan inte koncentrera mig, kan de inte bara använda ord som man kan förstå, så att man slipper sitta med ett uppslagsverk i handen för att kunna förstå varje mening :S blir tokig!

Dagens höjdpunkt: Satt vi msn, som vanligt eftersom ja inte har ngt bättre för mig... helt plötsligt så skriver Elina till mig. gött tänkte ja nu händer det nått ;P hehe å det gjorde det. det visade sig att vi hade mkt att prata om så vi tog oss en promenad i vinninga och pratade av oss, eller ja hon pratade ja lyssnade ;P hehe eller va säger du Elina ;P nä, men det kommer lösa sig ska du se gumman! precis som min promenad med anna så slutade den hos mig. fast nu blev det en make-over på Elina :D shit va snygg du blev bruden ;) fast du var ju fin innan också såklart!
men iaf mitt upp i allting så ska jag måla med lite nagelack på min nya ring som min syster gjort till mig, nagelacket är för att den inte ska färga av sig. detta gör jag samtidigt som jag sitter i sängen på mitt rum och pratar med Elina. helt plötsligt så känner jag att det blir blött i knät på mig, ja kollar ner och ser hur det bara rinner ner nagelack på mina byxor.. ja får panik å skrattar samtidigt.. springer ned till mamma och vi dränker ner byxorna i nagelacksborttagnings medel, haha blev nästan höga på doften där ett tag ;P hehe! jag säger bara en sak, det är så typiskt mig... klantig som jag är =) men men - som sagt: jag är inte riktigt som alla andra jag =)


En lycklig saga som plötsligt försvinner
Ett hastigt farväl och tårar som rinner
Munnen skrattar men hjärtat gråter
Han som gick kommer han någonsin åter?!



Kommentarer
Postat av: Elina

hihi, ja det var allt trevligt igår Maria, shiit vad jag babbla, men du kände ju igen dig så hoppet finns ju kvar för min del ;) hihi! javisst, du är min nya make-up artist, du är ju grym! :) tack för gårdagen <3

2007-09-26 @ 18:28:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0