Massproduktion av tackkort =)

Idag tog jag tag i något som länge tyngt ned mina axlar, nämnligen tackkorten från studenten. Ber om ursäkt för att de är sena, men nu är det på gång :D det visade sig till och med vara riktigt roligt, fick även hjälp av min kära syster.

Steg 1: Vik korten rätt
steg 2: blöt ned stämpeln med färg
steg 3: tryck stämpeln mot kortets framsida
steg 4: häll på embossingpulvret (glittersilver)
steg 5: ta bort överflödet av embossingpulvret
steg 6: håll trycket över en varm spisplatta så att glittret smälter samman

    
 

 

Jag och Jenny fick även besök av vår stackars pappa som blivit sjuk. han gjorde oss sällskap i köket mitt i vår pysslestund =)

 

En sak som jag vill tilläga bara från i onsdags eller när det nu var. Jag, Anna-maria och Rebecca skulle åka till Skövde. jag fick inte i mig någon frukost på morgonen så tänkte att nu tar jag med mig mynt så att jag kan köpa en god smörgås i en automat på skolan. när jag väl kommer till skolan,lite sen till mitt seminarium, vrålhungrig och trött- kommer fram till automaten, börjar stoppa i mynt efter mynt, 1, 2, 3... 13! äntligen tänkte jag! trycker på knappen och ser hur min baguette närmar sig.. vad tror ni inte händer då!? Jo då fastnade smörgås rackarn precis när den skulle ramla ut... jag kände hur hoppet bara rann ur mig, ingen mat, trött och så massa andra tankar i huvudet, hur skulle jag orka med den här dagen nu då. jäkla matautomater, eller ja de är himla bra när de fungerar :D det är bara att försöka hålla ilskan inom sig och lägga ett leende på läpparna så överlever man :D tro mig, jag har ju varit med om det :P


Jag skulle göra vad som helst för att det skulle bli Du & Jag igen. Jag saknar allt med dig, det enda jag har kvar nu är minnen. Jag ser ditt underbara leende framför mig varje dag i mina tankar. Men det jag saknar mest av allt är känslan när du håller om mig, känslan av din närhet och kärlek.
Fredrik, du är det bästa som har hänt mig! <3


Kommentarer
Postat av: Sandra

Ser komplicerat ut d där med korten du ;)

2007-09-24 @ 21:22:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0