Min söta mormor fyller 76 år idag!

Grattis mormor! Hon är så härlig! Jag blir lika glad varje gång jag ser henne :D
Jag var över en stund hos henne tidigare ikväll, vi kollade på tv och jag hittade de fulaste glasögonen man kan tänka sig :) hehe m, man hittar alltid massa roliga saker där :D Lägger upp lite bilder, inte de snyggaste bilderna mna kan ta, men glasögonen var ju inte så snygga de heller =) HAHA!  (ber om ursäkt för att bilderna ej har kommit upp på de fula glasögonen, men håller på och fixar lite, ha tålamod ;P

                   


lägger in några bilder på Drulle också, en rödöradvattensköldpadda som är ca 37 år, mamma  fick den när hon var liten och Drulle fick plats i en liten tändsticksask, nu är han lika stor som mormors fot ;P

   


Kommentarer
Postat av: Anna-Maria

:) Fin blogg du !!

2007-09-18 @ 17:26:04
URL: http://annamariiiia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0