Ojojoj!

Vilken dag! det har hänt mkt knepiga och roliga saker. det visade sig efter dagens föreläsningar att det var helt meningslöst att överhuvudtaget ta bilen till skövde och sitta på två föreläsningar i sammanlagt 4 timmar :S men men hände mkt annat också som var lite roligare :D




                  På vägen från bilen till skolan så händer det här:                                                                                       
Anna-Maria: Åh, vad många ekollon det ligger här.
Rebecca: JA!De kommer nog från "ekollonträdet", eh ekträdet... Nej eken menar jag =)
Kanske inte kul för er, men på plats lika kul å se hur virrig någon kan bli :D

Haha en annan sak som hände på en föreläsning idag:
Maria: kolla vad snett hon har blocket när hon skriver.
Anna-Maria: Oh, och så har hon det åt andra hållet med, jag har alltid blocket åt det hållet när jag skriver (Anna-Maria visar).
Maria: Men hon är ju vänsterhänt!

             
  MKt att läsa nu, det här ä de tre böckerna och kompendie som hör till den här veckan :S


Nästan varje gång vi åker till Skövde så möter vi mins en polisbil, därför har jag bestämt mig för att föra anteckningar hur många vi möter :) hehe! Idag mötte vi 3 st, rekordet ligger på 4 st.


Lite bilder bilder från idag =)

    




Ord kan göra ont
mer än vi tror
när vi säger dom
med dig hade jag allt
det som försvann
en gång
vi levde i en dröm
så levande och öm
när får vi den tillbaks

bara du vill
så stanna
finns inget annat
som kan betyda någonting
bara du vill
så finns jag
just nu då minns jag
varför min kärlek är din
bara du vill

du fick mig att se
så mycket mer
än nån gång
du bär det som försvann
där i din hand
så kom
vi har så mycket kvar
och varje steg jag tar
det vill jag ta med mig

finns ingenting
mer jag vill
än att få känna att du ännu är min


 

Fredrik du är underbar, saknar dig sjukt mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0