Översvärmning :S

Hände inte så mkt på dagen, såg två polisbilar på vägen till skara annars var det lugnt. satt hela dagen och pratade med min basgrupp. riktigt trevligt. nästa vecka så väntar det praktik på Wennerbergskolan, ska bli riktigt kul!

jag kom hem från skolan och tog det lugnt.  kom på att det var länge sen jag tog ett varmt och härligt lugnande bad. så ja tappade upp vatten och hoppade i.. UNDERBART! men sen så händer det... jag skulle skölja ur hårinpackningen och tänkte tappa ur vattnet samtidigt. märker inte att det är stopp i avloppen så att vattnet rinner ut å¨badrumsgolvet. jag har sköljt ur hårinpackningen och ska kliva ur badet.. det är då jag ser det.. det rinner vatten ända bort till andra änden av badrumet... Ahhh tänker jag, typiskt mig!!! haha så ja ropade på pappa så han fick komma och skura upp,ja hade brottom, skulle äta och göra mig iordning för förfest och utgång till Stadt!
kul att se er där pojkar, har inte träffat er på ett bra tag Jocke å natte1! så himla kul att Lilla erik också kan festa på stadt nu :S grattis lillerik, nu är du ju nästan lika stor som ja ;) haha! Härligt att träffa alla gamla klaskompisar igen, saknar er!

Lägger in en bild på min lilla katastrof i badrummet ;) Haha!
Om ni kollar riktigt noga så ser ni hur vattnet runnit på mattan.



                                  image47


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0