Sista seriematchen spelad

jahaja då var säsongen slut för iår, nu väntar bara en jäkla årsfest, vilken fest det ska bli :P hehe! efter våran match mot Norra Fågelås var det bara att åka hem fort och äta, senare var det sags att åka till mitt andra hem (lindvallen) igen ;P hehe! några tjejer frånlaget var där, vi var väldigt många iofs, samlades för att se herrlaget spela mot Corner. ojojoj vilken match grabbar! ni lekte ju med dem! redan efter 3 minuter hade Vinninga gjort 3 mål. underbart! matchen slutade  8-1, gött att se!

annars idag ahr det inte hänt så mkt idag, farmor, farfar och mormor var här en stund. mamma och jag försökte oss på att göra en efterrät, pannacota.. (hur det nu stavas) hehe! såg riktigt god ut, men ja blev väl inte så värst lyckat, haha kan beror på grädden mamma ;P

Kvällen avslutades med hela familjen samlad framför tv, började med Svensson-svensson, sen var det sing- a- long på programmet, jag och jenny skrattade när Brolle Jr. sjöng "jag ger dig min moster" iställer för "jag ger dig min morgon, jag ger mig din dag"

Nu är det sanart dags att sova,orkar inte läggain några bilder från idag, men har såklart tagit massa :D men det får bli nån annan dag..

Vad hände med underbarare än en Zäta dragning
vackrare än en Foppa pass
och betydligt sötare än Mats Sundin?

Jag saknar dig mitt lilla hockeyfreak! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0