Smörgåstårta med gänget

idag har vi haft en liten avslutning med laget, eller ja vad man ska kalla det. den stora avslutningen kommer ju när vi ska till Stockholm. vi åt ialla fall smörgåstårta, som klubben bjöd på ;P eftersom vi varit så duktiga :D har varit en riktigt rolig säsong iår! tack Jugge å crille för att ni stått ut med oss i väder å vind ;P hehe!
Tänkte lägga upp lite bilder här från idag :D

     

haha, nu orkar ja inte lägga ut fler, tar sån tid :P men brudar, ni som vill ha bilderna det är bara att säga till så fixar vi detta :D Anna sunshine lans har dem också ifall ni inte får tag på mig, men ja ja har juändå inget för mig längre.

måste bara tillägga att ja har städat mitt rum idag =) jag är så stolt, hehe jag dammade till och med under dvd´n dee du ;) nu fick alla som känner mig riktigt väl en himla chock =) haha! brukar ju som sagt se ut som ett bombnedslag, om inte värre :P

Nervös inför morgondagen, var så länge sen sist och så mkt har hänt.. vet inte riktigt vad jag ska säga, men det kommer välautomatiskt antar ja.. jag vet iaf vad jag känner, och det är starka känslor jag har kvar för dig, hoppas verkligen att det kan bli vi nån gång igen i framtiden. en kille som dig glömmer man inte i första taget!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0