Ullared imorgon, solsemester till jul? ;P

nu har det hänt mkt(som alla andra dagar), idag beslutade jag mamma och jenny oss för att vi imorgon ska åka till ullared. ska bli kul, men är rädd att det kommer vara mkt med folk :S mamma läste på expressen tror ja det var att de varit sjukt mkt folk där i tisdags, men vi chansar. upp tidigt och köra! vi är ju trots allt tre tjejer så mkt babbel kommer det nog bli under bilturen ;)

jaja, annars har dagen varit helt ok, var kul att komma till skolan, var ju ändå en vecka sen, låter konstigt, men träffade ju alla kompisarna som man pluggar med =)alltid lika trevligt! på lunchen blev det donken (McDonald´s) och en väldigt snabb visit på stan. skulle ju prova mina skor som ja hittat :D köpte dem, känns riktigt bra.. får se om ja lär mig att gå i dem ;P haha! annars så bjuder ja på den ;P lite som piggar upp vardagen, kolla på mig när ja skagå iklackar HAHA, nä skämt å sido, de är inte så jättehög klack ;)

Solsemester?!
Mamma är riktigt ressugen nu, å det glädjer mig, känns som att det skulle bli skönt och komma iväg någonstans och rensa tankarna lite. vore j inte fel att göra det på en sandstrand ;P Kap verde, eller vad öarna nu heter låter riktigt fint.. får se hur det blir, men vi har ju iaf tid till att diskutera det imorgon:D Hoppas att det blir ngt av det

måste tillägga att idag när vi åkte till skövde så såg vi inga polisbilar, men dessvärre massa vägarbetare, om ja orkar så lägger ja upp lite bilder imorgon på det här inlägget.. men snart dags att sova, ska ju trots allt upp tídigt imorgon.


´

Tänker på dig hela tiden! du är det första jag tänker på när jag vaknar och det sista jag tänker på innan jag somnar. trots det som hänt och alla tårar som runnit ned för min kind så kan jag inte låta bli att le när jag ser dig i mina tankar, du är så underbar! saknar dig! <3



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0