Ullared

Seeegt att åg upp så tidigt! gick upp klockan 5 och halv 6 satt vi ibilen. det var jag som skulle börja köra. det var svårt eftersom det var så mkt dimma, man hade inte så bra sickt framåt kan ja lova.. det värsta var när vi kom ut på E20 där de hade vägarbete, så de hade inga linjer på vägen :S men men det gick ju bra..
haha sen att jag råkade missa avfarten till borås är en annan sak ;P haha mamma kommer på i alingsås att vi skule svängt av i vårgårda. men det blev en 3 mil längre biltur, vi fick ta den andra vägen hem, det är skönt med variation :D

ja, har inte så mkt mer att säga om denna dagen mer än att nu är man snart pank ;P hehe nejdå det r lugnt, men ja ska noginte shoppa på ett bra tag. jag köpte iaf två jackor ett par vinterskor och ett par jeans, samt lite prylar och tröjor. det var inte så farligt mkt folk där heller, vi hade tur :D

Kommentarer
Postat av: Hanna

jag har faktiskt aldrig varit på ullared ;D är det bra där?

2007-09-29 @ 20:25:32
URL: http://alltomhanna.blogg.se
Postat av: Junitjej

Det var länge sedan jag var på Ullared. Borde åka dit snart igen.

2007-09-29 @ 20:35:53
URL: http://junitjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0