Vad tiden går långsamt när man inte gör någonting..

Fy vilken seg helg jag har inte gjort någonting! bar slappat, borde ha läst massor i böckerna man är inte klar i tanken för att göra det. har så mkt annat som snurrar runt, men ja måste läsa klart snart ändå så vi kan börja med arbetet. imrgon är det VFU för första gången på högskolan VFU = Verksamhets Förlagd Utbildning, se vilka fina ord de har på högskolan, åååh hatar deras förkortningar å deras onädigt "professionella" ord :P  ursäkt mitt utbrott alldeles nyss, ja ska lugna mig :D


Jo idag så kom mina kära småkusiner hit igen, vi byggde med lego och lekte hej vilt i hela huset. riktigt roligt. sen så kommer det. min femåriga kusin som har träffat Fredrik kanske 2 ggr eller ngt frågar vad han gör nu.. och ja blir paff , jag menar hur säger man till en femårig flicka att ens pojkvän gjort slut, hon kan ju inte förstå att känslor kan svalna. men hon frågade om jag var ledsen å så sa hon att hon skulle göra mig glad. jag tycker att hon är så söt, varför kan man inte vara ett barn igen, då allting var så enkelt, nu för tiden blir allting bara så komplicerat.

Här är en bild på min kusin Sara (och lilla Stina fick också vara med på kortet) som skulle bygga Eiffeltornet, och det gjorde hon. se så fint det blev. Hon lyckades få mig gladare :D


                     image48







LONELY

You and me we are no more,
and that's making me so sore.
Yes it makes me want to scream,
you and me it was my dream.
Don't know exactly how I feel,
but I know my love was real.
And I know it was for you
hoping that you loved me to.
Baby it is understood,
now I know you were too good.
Now I know just what I had,
crying lonely coz I'm sad.
I hope that someone will be there
to show me that they really care.
When I'm thinking of tomorrow,
the only thing I see is sorrow.
The only thing I see is pain,
lonely crying in the rain.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0