Dags att träna igen ;P

Sitter å slappar lite innan träningen. Har suttit i nån timme å försökt att förstå tre engelska artiklar som vi ska ha seminarie om imorgon :S Plus att jag har gjort en bedömning på en uppsats som också är tills imorgon :P det är mkt nu, om ni missat det ;) HAHA! Men humöret är iaf lite bättre nu när vädret är fint.. det lockar lite till att sätta sig ute å läsa så har fått lite gjort nu denna vecka, hoppas bara att jag orkar hålla i.. det är ju bara 6 veckor kvar till det efterlängtade SOMMARLOVET!! Wohoo! ;)  Men som sagt, mkt att göra innan..

Var ute å åkte en sväng på inlines i fredags, var himla roligt faktiskt. Å i söndags spelades träningsmatch mot Rackeby, dessvärre förlust med 0-2, tror ja det blev. Men på söndag då börjar serien! Då j*klar, då ska vi spöa Norra Fågelås så att det skriker om det :P haha! Kom å kolla om du inte har ngt för dig :P

Hepp, dags att dra! Ha det vackert å ut i det fina vädret! ;)

// Världens BÄSTA Karlsson =)

Kommentarer
Postat av: Sofie

Då är det bara 6veckor kvar tills du kommer till mig alltså =D hih! vad roligt att du hittat tillbaka hit så jag har något att läsa =) förstår att det är mkt i skolan nu men kämpa på bara maria det här klarar du galant om jag känner dig! ;) pussar

2008-04-23 @ 09:09:01
URL: http://avhelamitthjarta,blogg,se
Postat av: Sofia

vad händer på valborg?

2008-04-28 @ 20:55:44
URL: http://tusenminuter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0