Det var ett tag sen...

Som ni märkt så har jag inte varit särskilt aktiv här den senaste tiden.. har varken haft tid eller lust om jag ska vara ärlig.

Jag kom nyss hem från staden Lidköping efter en liten tripp till bowlinghallen. Jag och sofia spöade nästa, med stora ord NÄSTAN... för oj vad nervösa de blev när vi tog ledningen.. dessvärre slutade det med vinst till grabbarna.. men det bjuder vi på, bättre det än att de blir tjuriga ;) haha eller vad säger du Sofia? ;P

Imorgon väntas fotbollsmatch och redan idag värmde jag upp med mamsen. Blev ett varv i spåret, härligt.. måste bli lite oftare.. men är så tråkigt att bara springa där.. har ju gjort det sen man var liten.. men konditionen blir jubättre iad, å det är ju bra. Som sagt imorgon väntas fotbollsmatch med A-laget borta mot Edsvära-Norra Vånga. Förra året slutade träningsmatchen med förlust., så nu får vi tagga till brudar!

Dags att krypa ner under täcket. Ha det fint!
Världens BÄSTA Karlsson


Kommentarer
Postat av: Sofia

jag har en massa bilder, o du vet att du kan dra med mig ut i spåret för det behöver jag!

2008-04-06 @ 15:51:07
URL: http://tusenminuter.blogg.se
Postat av: elina

det slutade ju bra, och även lilla Maria fick göra mål :) medan andra missa.. hehe!! :)

2008-04-06 @ 17:47:00
URL: http://annaelinajohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0