Moffa & Mialisalätt

Idag är det exakt 4 år sedan min morfar somnade in för alltid. Jag minns den dagen lika tydligt än. Det var den värsta i mitt liv. Jag minns samtalet från pappa och den långa vägen till volvo för att sedan få skjuts hem av pappa.

Livet kändes inte längre värt att leva och jag minns än idag alla de tankar som jag fick. För er som inte känner mig så hade jag en väldigt bra relation med min morfar. Släkten betyder mycket för mig och tanken av att han och mormor bara bodde 50 meter ifrån mig gjorde att jag sprang dit varje ledig stund jag fick. Vi åkte på utflykter och det bästa jag visste var att vara i sommarstugan, morfars barndomshem.

Saknar dig så otroligt mycket och önskar än idag att jag skulle få en chans till att säga farväl. Allting kom så plötsligt, bara över en natt förändrades så mycket. Jag saknar ditt alltid så glada humör och ditt skratt. Jag minns när du & mormor kom och kollade på mig när jag splade fotboll. Jag ville göra allt så bra som möjligt för att göra er stolta.

image101

Även fast du inte finns här med mig idag,
så kommer du altid att finnas i mitt hjärta.
Du är en stor del av mitt liv
Jag saknar dig! ♥



 


Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag kommer också ihåg dagen, var då hemskt att få höra något sådant och din morfar som var så söt :) hoppas du har det bra gumman och ha en så bra kväll det bara går ;) pussar på dig!

2008-04-28 @ 22:47:32
URL: http://avhelamitthjarta,blogg,se
Postat av: Sofia

okej ne jag ska nog bara sitta hemma o glo som vanligt:P

2008-04-29 @ 22:56:35
URL: http://tusenminuter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0