En ny dag

Vaknade för ett tag sen av att alarmet ringde, jobbigt ville bara ligga kvar. vände på mig och somnade om, skönt! Vaknade på nytt av ett annat alarm, tur att jag känner mig själv så väl att jag ställt två igårkväll ;) vill ju inte komma försent till tågstationen. Har precis kämpat i mig lite frukost, gick inge vidare.. fick ont imagen av youghurten.. jag tror på allvar att jag ska börja med låglaktosprodukter snart.. Dags att duscha och försöka fixa till självförtroendet lite :P



Känns konstigt att inte ha pratat med dig på några dagar
jag saknar dina kvällssamtal
nu ligger telefonen där alldeles tyst
jag vågar inte ringa
du vill säkert inte prata med mig iaf...

None


Kommentarer
Postat av: Kristin

Å tack! :) Ja du dom bilderna har jag tagit med en canon ixus 75, en vanlig digitalkamera, men eftersom jag är en klant och har tappat den i marken så är jag ute efter en ny hehe. hur är det med dej annars då?verkar lite nere. kram kram

2008-08-27 @ 10:55:50
URL: http://kristinsandgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0