Godmorgon världen

Väcktes av att telefonen ringde, Det var Sofie =) Om jag fått sova vidare hade jag kunnit sova hela dagen. Blir så trött av att gå runt och tänka ..."tänk om". Varför sa jag så?? alltihop är mitt fel, fan vad jag är dum!!!!!! Att jag aldrig kan hålla tyst :S Kommer nog aldrig riktigt kunna förlåta mig.

Vad är det för idé att älska när man inte blir älskad tillbaka?!
Man blir bara sårad och gråter sig till sömns varje natt...
Det känns som att mardrömmen upprepar sig,
hoppas att den får ett lyckligt slut även denna gång.






 


Kommentarer
Postat av: sofia

gumman nu får du komma hem :D hatar att sitta här bland alla knepiga redovisningböcker och inte ha någon att prata skit med :)

2008-08-25 @ 20:51:56
URL: http://tusenminuter.blogg.se/
Postat av: sofia

sunshine du har låtit glad hela dagen när jag pratat med dig ju, gå nu inte där o var sur o butter.

bre ut dina vingar o flyg iväg med ett leende på läpparna mot stockholm bitch! ;)

2008-08-25 @ 21:16:33
URL: http://tusenminuter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0