Hemma igen

Fyra dagar har spenderats i Stockholm med Sofie, Björn och Erik.
Det har varit skönt att få komma iväg lite och se nya ställen :P
Dock kollade vi mest på filmer, hehe tror att det blev uppemot 6 filmer för min del och en bio, så ja 7 filmer totalt på 4 dagar.. Men de var allt bra =)
Igår (fredags) var det planerat utgång, men vi tappade suget så det blev bio istället.. och idag har vi bara hunnit med en snabbis på stan, ps. det enda jag hann med att köpa var ett par leggins ;) haha!

tågresan hem var lång och jobbig... många tankar han snurra i mitt huvud och balladerna slutade aldrig spelas ur min mp3. Imorgon blir det fotbollsmatch, nu är det typ bara 4 matcher kvar.. sen väntar en årsfest =) Wohoooo!¨
Tack Sofia för ditt samtal på tåget, det piggade upp humöret lite, ta det lugnt på sittningen.. tro mig jag vet hur det kan sluta, haha!
Måste även tacka natte för tipset :P jag ska leta myrstackar =) hihi
Imorgon kommer det troligen lite bilder å sånt från min lilla trip, hoppas att ni har det bra!

Why can´t you feel the way I do
why can´t you just love me too?

Varför ska allting bli så komplicerat när man blir äldre?!?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0