Jag lever =)

Sitter ensam här, sofie och björn har lagt sig.
de ska ju jobba imorgon så jag har hela dagen för mig själv, skit också! ;P
funderar på att starta en film, men kan inte bestämma mig för vilken, hehe utbudet var stort om jag säger så.
sen måste jag ju spara någonting roligt tills imorgon också.

annat blir det på fredag då är sofie ledig och på natten till fredag hämtar vi lilla erik på centralen.
hur ska ja våga vara i centrala stockholm mitt i natten när jag var rädd idag mitt på ljusa dagen? :)
fast då är jag ju inte ensam är klart.
men det är klart att man blir rädd när det ena fyllot efter det andra vandrar förbi å kollar på en å skriker åt allt och alla.. och för övrigt jag såg nästan inte en enda människa som log.. jag lovar jag fick vänta minst 10 min innan jag såg ett leende på en människa, herregud de stressar ju ihjäl sig här.. å sofie fick sakta ner för jag är lite långsammare, men ja skyller på väskan ;) haha

aa som ni märker så har jag lite svårt att anpassa mig till tempot här.. det är nog helt enkelt inget för mig.. men annat blir det på fredag.. då ska det shoppas ifrån varje affär på drottninggatan, eller nä kanske inte ifrån varje :P

Ha det göttttt!

Tänker på dig och alla minnen vi har tillsammans,
saknar Dej & Mej, det vi hade <3
ännu är det inte försent...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0