Jag orkar inte mer!

Dagarna går så långsamt. Försöker att sova så länge jag kan, men idag kändes det hopplöst. Efter att ha blivit väckt två ggr av telefonsamtal och en j*vla grävmaskin precis utanför fönstret. De håller på att gräva till fjärrvärmen, nu sa jag rätt va? ;) Inte för att jag har någonting emot att bli väckt av ett telefonsamtal, utan det jobbiga är att jag hela tiden bygger upp en förhoppning om att det är någon annan som ringer.. blir nervös varje gång det piper i telefonen, är det inte patetiskt?! men kan inte rå för hur jag känner..

Varje dag känns som att vakna bakis och på kvällarna känns det precis som när man varit ute och festat - Man vill inte gå och lägga sig för man vet hur morgondagen kommer kännas.. Men om det är någonting jag lärt mig de senaste åren så är det att livet har vändningar.... å just nu gillar jag dem inte! ;)

Ständig huvudvärk och en hjärna som aldrig arbetat hårdare ja det är resultatet av allt det här.. kan vi inte bara lösa det tillsammans? man vänder inte ryggen och går varje gång man känner sig osäker, man pratar om det.. inte bara släpper en bomb och springer iväg... Jag tror att vi har mycket kvar att ge och jag hoppas att du någon dag också kanske kan tycka det.



Dagens sysselsättning är att handla mat och åka till skara och handla ett partytält till kräftskivan, Wohoo! Ikväll blir det fotbollsmatch, vill inte och det kommer gå åt *******, men ställer upp för att så många andra a-lagsspelare är skadade.. det är ju någonting att göra iaf :)

Det finns så mycket jag vill säga dig, så mycket jag inte förstår.
Är det så här du vill ha det, att vi bara ger upp de här underbara åren och går?



You´re still the one <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0