Jag tar mitt pick & pack och drar!




Biljetterna är bokade och väskan är packad (eller, ja inte riktigt än) :P Imorgon bär det av till storstaden och Sofie och Björn. Ska bli skönt att komma bort från allting.. men ändå lite jobbigt att komma till Sofie & Björn, de är ju så söta tillsammans... har börjat bli så avundsjuk på alla min kompisar och deras pojkvänner för att de har det så bra, det får mig att känna mig ännu mer ensam... det kommer bli en lång och jobbig tågresa.. 3,5 timme själv bland massa främlingar,, å på centralen kommer jag ju inte precis känna mig mindre vilsen.. tänk på mig en stund om ni inte har ngt för er, så slipper jag känna mig så ensam :P



Måste ju ta med en bild på min resekompis också ;P
Sigge, se vad söt han är =)

Annars idag så har det inte hänt så mkt, åkte som sagt en sväng till skara, men var väl inte där mer än å handla å vände hemåt igen. Som jag nämnt tidigare så gräver de ju fjärrvärme (aha, nu blev det allt rätt igen ;)) hos oss nu och de har grävt där jag brukar cykla. ikväll när jag kom hem från fotbollen var det väldigt nära att jag cyklade ner i den gången.. å det är inte att jag ser dåligt, den är precis efter husknuten å ibland har man brottom hem.. hehe.
Annars så har pensionärerna det väldigt roligt nu men grävarbetarna jobbigt för de är överallt, heeh jisses jag visste att de var nyfikna och så men de följer dem ju verkligen varje steg.. hade inte så mkt att göra så jag satt och iaktog som ett tag, precis som en liten pensionär själv ;) haha


Kaos!!


Det kommer nog ett till inlägg innan jag lägger mig men nu väntas lite käk och packning... se yaa!

You get me smiling even when it hurts <3


Kommentarer
Postat av: elina

Sigge är allas våra räddare, han ställer alltid upp när vi behöver någon ;) hihi

han har ju besökt lite olika platser nu under sommaren :)

2008-08-28 @ 21:12:57
URL: http://annaelinajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0