Skönt med seger!


Stockholm med fotbollslaget - 2007

Bollen i nät är inte lätt men låt oss inte sörja
en vinninga-tjej hon kämpar på vill alltid vara bäst
vi vinner, vi vinner
grönt och vitt i hjärtat brinner
vi vinner vi vinner
än en gång blir det poäng för vårat gäng!



Efter matchen delade ja å pappsen på en pizza, jisses vad gott det var.. den satt gott i magen efter den matchen =) Annars ikväll har jag letat som en galning efter bilder från midsommar på datorn som jag ville ha, började nästan gråta när ja inte hittade dem..trodde jag hade slarvat bort dem på något vis. Men fick senare reda på att jag inte fått dem än, men det fixar sig.

Imorgon börjar det igen, skola på dagen och träning på kvällen. om jag ska vara ärlig så är jag faktiskt lite nervös över att börja skolan igen, kommer vara jobbigt att koncentrera sig och framförallt jobbigt att behöva sitta två timmar på samma stol i en kall föreläsningssal :S nej usch. men jag längtar till att få träffa alla vännerna igen :D så på så vis ser jag fram emot dagen. Å så kommer ju Sofie hem från Stockholm också :D så hon åker med hem från skövde efter min skoldag..

Skönt att höra din röst igen,
veckan som varit har varit så oerhört lång
Saknar dig, men det vet du ju redan :P



Kommentarer
Postat av: sofia

det var kanonkul. massor med nytt folk o god mat/dryck. ångrar verligen inte en sekund :) dock vaknade jag med ett dunkande huvud imorses o en pojkvän som låg o putte på mig, inte lika roligt hehe :) kul att höra att sthlm-resan var bra!

2008-08-31 @ 20:52:41
URL: http://tusenminuter.blogg.se/
Postat av: elina

åh jag har samma problem, eller jag hittar inte mitt usb-minne med alla bilder jag ska framkalla :O hehe..

Kör försiktigt imorgon, och ta väl hand om er i bilen mina systrar ;)

2008-08-31 @ 21:09:53
URL: http://annaelinajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0