Till fredrik...

Älska, glömma och förlåta? ALDRIG!! Hur ska jag kunna förlåta när jag inte kan glömma dig, jag kommer aldrig komma över dig och det vet du. Du har varit i mitt liv under en så lång tid att det är omöjligt. Jag har verkligen varit lycklig med dig, men du har också sårat mig så otroligt. Ett hjärta är inte någonting att leka med. Trr att jag har gråtit alla tårar jag har men ändå kommer det fler, denna gång känner jag mig mest arg, besviken och otroligt ensam och övergiven. Det sjukaste av allt är att jag inte vill ge upp hoppet dig, att du en dag ångrar dig och vill vara med mig. För det är dig jag vill vara med Fredrik! du betyder så otroligt mycket för mig.

None


I dina drömmar finns det inte plats för två...
Fredrik Larsson, Jag älskar dig! <3






Kommentarer
Postat av: elina

lilla gumman, dina känslor väcker mina egna , du skriver så fint :) det fick mig även att inse ännu en gång att man inte inser hur mycket en männsika betyder förän det är försent!! för som sagt, vad alla än säger så ska man följa sitt hjärta och den man älskar <3

2008-08-24 @ 22:20:33
URL: http://annaelinajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0