Frågor som söker svar

Kan du inte svara mig varför allting ändrat sig? Det verkar som om allting är slut, förbi. Kanske kan jag en dag glömma alla känslor jag har. Men bilderna av dig kommer alltid leva kvar. En gång var det bara jag som kunde lysa upp sin dag. Solen kunde aldrig gå i moln. Nu vill du att jag ska glömma livet som det en gång var. Men hur jag än gör så kommer minnena alltid att finnas kvar. Jag minns din kyss och allt jag saknar. Jag känner din mun, så het för en sekund. Och dina ögon ler varje gång jag vaknar. Bilden av dig kommer alltid finnas kvar. Du var aldrig riktigt nöjd. Nej, aldrig ens i himlens höjd, fast jag försökte ge dig allt. Men det var inte tillräckligt... Här står jag nu övergiven och du ger mig inga svar på alla frågor jag har. Jag står ensam kvar här vid ett vägskäl i livet, undrar vart jag ska gå. Och ingen hindrar mig att ta klivet, nej ingen hindrar mig att bara gå...




Spanien, Juli -08


Livet är så trisst utan dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0