Vilse i skogen

Dagen började lite seeegt.. gick och väntade på att klockan skulle gå så att jag kunde ta bussen till stan. Där hämtade mamma å pappa upp mig och vi begav oss vidare till sommarstugan. De skulle måla och jag var mest med för att få lite tidsfördriv. Så jag passade på att gå en sväng i skogen och filosofera och leta svamp :P hehe!


 

       
   



 

Igår blev det ingen fotbollsmatch för min del.. kännde inte att det var någon bra idé med tanke på allting.. Förra året var det precis samma lag som vi skulle spela borta mot så denna gån ville jag inte ens göra ett försök för jag vet hur det slutade sist. tyvärr blev resultatet 1-1 så tymer-lerdala kvitterade på offsidemål när det var några minuter kvar.. mer om matchen kan ni läsa på www.vinningaaif.se.

Och just det, ja gick aldrig vilse :P
jag känner till varenda kotte i vår skog

Nu, har ännu en dag gått.. vet inte vad jag ska skriva..
Du vet vad jag känner..



 


Kommentarer
Postat av: Emma

Godnatt och sov sött! :D

2008-08-25 @ 22:27:13
URL: http://regalemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0